Caset

Oletko sinä seuraava menestystarina? 

Case Aarni: myynnin kasvu yli 80 %


”Vertailimme eri rahoitusmalleja pitkään, ja Foppalta löytyi meille selkeästi paras vaihtoehto muun muassa pitkän maksuajan ansiosta. Markkinointi-investointien tuotto ei tule aina heti, joten pitkä maksuaika on tärkeä ominaisuus”.

Niklas Tuokko, toimitusjohtaja ja perustaja, Aarni


Dagsmark ylittämässä yli 10 miljoonan euron liikevaihdon markkinoinnin kasvurahoituksen avulla

“Markkinointiin ja brändiin on pakko panostaa, jos haluaa menestyä. Olemme hyvä esimerkki monille muille, sillä kasvoimme nollasta markkinajohtajaksi ja muutimme kokonaista toimialaa. Foppan kanssa yksi parhaista asioista ollut joustavuus ja heidän kykynsä reagoida meidän tarpeisiin. Ilman niitä emme olisi yltäneet näin vahvaan kasvuun.”

Laura Strömberg, perustaja, Dagsmark Petfood Oy

Case Lempi

Siivousalan nuoren brändin Lempin tunnettuus lähes nelinkertaistui puolessa vuodessa uuden brändikonseptin ja vahvan markkinoinnin ansiosta.

”Foppan investointi mahdollisti Lempin historian suurimman medianäkyvyyden, mutta rahoituksen lisäksi saimme heiltä myös neuvoja mediavalintoihin ja asiantuntemusta kampanjan toteuttamiseen. Monipuolinen mediamix varmisti, että Lempi nähtiin ja kuultiin monipuolisesti ja laajasti kaikissa kanavissa”

Leena Meri, toimitusjohtaja, Lempi Kodinhoito

Case VIBAe: myynnin kasvu 6,9x

”VIBAe kasvatti myyntiään 6,9x ja kassavirtojaan 8,4x Foppan avulla. Tällainen kasvuloikka ei olisi ollut mitenkään mahdollista ilman Foppaa”

Kalle Gummerus, toimitusjohtaja, VIBAe.

Case Janneniska: Pitkäjänteinen mainonta palkitulla konseptilla on nostanut Janneniskan tunnettuutta ja myyntiä

”Radiokampanjoinnin myötä yhteydenotot kasvoivat huomattavasti ja vuoden 2022 loppuun mennessä ne olivat kolminkertaistuneet siitä, mitä ne olivat ennen yhteistyön aloittamista.”

Sari Taussi, Asiakkuus- ja markkinointipäällikkö, Janneniska Oy

Case Easyfit

”TV-ja radiomainonta ovat nostaneet meidät asiakkaiden ja yrittäjien mielessä ansaitusti isojen kerhoon”

Jyrki Hannula, Toimitusjohtaja, Easyfit

Case Cover Story: Tunnettuuden rakentaminen pitkän tähtäimen tavoite

Kun lähdimme Foppana yhteistyöhön Cover Storyn kanssa, niin tunnistimme yhdessä yhdeksi isoimmaksi kasvun esteeksi Cover Storyn brändin matalan tunnettuuden. Päätimme lähteä rakentamaan brändin tunnettuutta ja kiinnostusta tv-mainonnan keinoin.

Case Tam-Silk Oy: Tavoitteet lunastettiin, ja liikevaihto on huimassa kasvussa

“Foppa on vauhdittanut liikevaihtoamme merkittävästi. Jos kasvu olisi tehty vain kassavirran perusteella, olisimme joutuneet tekemään merkittäviä rahoituskierroksia.”

Juha Haapasaari, Toimitusjohtaja, Tam-Silk Oy

Case Evoke Oy: Elintarvikeyritys panostaa tulevaisuuteen joustavan rahoitusmallin avulla

“Foppan avulla meillä on ollut mahdollisuus investoida huomattavasti enemmän markkinointiin kuin tavallisesti. Uudenlainen rahoitusmalli takia jaksottaa markkinointi-investoinnit pitkin vuotta.”

Mikko Lähdetie, Toimitusjohtaja, Evoke Oy