Super Bowl 2022 mainokset

Super Bowl lienee universumin tunnetuin esimerkki lineaarisesta TV-sisällöstä, joka kokoaa valtavat ihmismassat samaan aikaan TV-ruudun ääreen. Kokosimme vuoden 2022 Super Bowl -mainoksia katsottavaksi, nautittavaksi ja opittavaksi.

Budweiser – A Clydesdale’s Journey

Bud Light Seltzer Hard Soda – Land of Loud Flavors

Lays – ”Golden Memories”

Busch Beer – Voice of the Mountains

Planet Fitness – What’s Gotten into Lindsay?

Booking.com – Idris Calls his Legendary Spokes-Blokes for Advice

Flamin’ Hot – Push It 

BIC EZ Reach – ”Pass It” with Snoop Dogg and Martha Stewart

PepsiCo – Road to Super Bowl LVI

Carvana – Oversharing Mom

Uber Eats – Trevor Noah 15, teaser

Squarespace – Zendaya, teaser

BMW USA – Something Electric is Brewing, teaser

BMW USA – Zeus & Hera

Kuinka paljon mainonta Super Bowlissa maksaa?

Statista on koonnut trenditietoa Super Bowl -mainonnan hintakehityksestä (30 sekunnin spotti). Tänä vuonna 30-sekunnin mainoksen Super Bowlissa on huhuttu maksavan n. 6,5 miljoonaa dollaria. Summa huimaa päätä, mutta niin tavoittavuuskin; vuonna 2021 Super Bowl tavoitti arviolta 140 miljoonaa katsojaa.